czwartek, 14 czerwca 2012

Info o 1D .

Nowe info więcej nie dodam lece robić zadanie z tachniki:D.

Jak nazwalibyście swoją córeczkę? Harry: Darcy. Niall: Julia. Liam: Louise. Louis: Mała dziewczynka.

Strzelili golaaaaaaaa! Juhuhuhuhu:P Ciekawe , jak teraz czuje się Nialler < 3 Ey , a teraz się skapłam że jak Nialler to ogląda , to musi wiedzieć że to w Polsce jest ! o.O Omg , ale jestem podjarana o.O 

Wiecie o tym że dwie fanki 1D popełniły samobójstwo ... A to wszystko przez tych hejterów . Nie , nie mogo już nic mówić , odeszły dwie członkinie naszej ogromnej rodziny . Rodziny o nazwisku " Directioners " :< Strasznie mi przykro

" Zayn z nk " napisał mi po angielsku " Tak , to moje prawdziwe konto " o.O

Hahah xd Ostatnio u denstysty siedze na fotelu ta gościówna mi grzebie w zębach a tu nagle z głośników " You don't kno-o-ow You don't know, you're beautiful! Kno-o-ow That's what makes you beautiful! " 
Aaaaaaa ! :0 Dzisiaj znalazłam konta na nk naszych chłopaków !!! Nie iwem czy są prawdziwe ale mi się wydaje tak na 70 % że są ! :D W sumie Liam ma w galerii gołego Lou ! xD A raczej jego gołą dupcię < 3 
 http://www.youtube.com/watch?v=KXhyX9dl-qg&feature=player_embedded (Part 2) Ja też chce być sam na sam z Zayn'em w windzieee *_*

Kurde , dopiero dzisiaj ,(Kiedy jestem taka wkurzona ) zobaczyłam jak kojąco wpływa na mnie głos Zayna w piosence 'Moments' . Od razu się zrelaksowałam i już jest ok . To takie dziwne ... <3 

O jezu! Podobno 1D mieli wypadek! :O Harry jest w szpitalu ;< Współczuje muu.... (To informacje z angielskiej stronki , pewnie puźniej bedą na gwiazdunie.pl ) 

01.04.2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz